فایل ناب

سیستم همکاری در فروش فایل

فایل ناب

سیستم همکاری در فروش فایل

دانلود کانی سازی طلا در لیستونیتهای ایران مرکزی

کانی سازی طلا در لیستونیتهای ایران مرکزی

این محصول در قالب فایل word و در 18 صفحه تهیه و تنظیم شده است

دانلود کانی سازی طلا در لیستونیتهای ایران مرکزی

لیستونیتهای منطقه دهشیر
 لیستونیتهای اردان دیزانهوشنگ آباد
لیستونیتهای سورک 
لیستونیتهای نائین 
لیستونیتهای جندق
لیستونیت زایی در منطقه عمومی انارک
پروژه
پژوهش
مقاله
جزوه
تحقیق
دانلود پروژه
دانلود پژوهش
دانلود مقاله
دانلود جزوه
دانلود تحقیق
دسته بندی زمین شناسی و نفت
فرمت فایل doc
حجم فایل 7199 کیلو بایت
تعداد صفحات فایل 18

کانی سازی طلا در لیستونیتهای ایران مرکزی

 

توجه :

شما می توانید با خرید این محصول فایل " قلق های پایان نامه نویسی (از عنوان تا دفاع)" را به عنوان هدیه دریافت نمایید.

چکیده

    سنگهای اولترامافیک سازنده افیولیتها در اثر هجوم سیالات گرمابی حاوی CO2 تحت تاثیر فرآیند کربناته شدن تبدیل به لیستونیت می شوند. لیستونیتها با مجموعه کانیائی عمومی کوارتز و کربناتهای حاویMg- Fe- Ca مشخص هستند. از چند دهه گذشته در افیولیتهای جهان، کانی سازی طلا در همیافتی با این سنگها مورد توجه قرار گرفته است.

    افیولیتهای ایران مرکزی به شکل دو کمربند اصلی یعنی دهشیر- سورک- نائین و جندق-انارک رخنمون دارند. این افیولیتها در بخش سرپانتینیتی خود لیستونیتی شده اند. دگرسانی گرمابی در این سنگها تا مرحله سیلیسی شدن(شکل گیری بیربیریتها) نیز یپش رفته است.در افیولیت دهشیر لیستونیتها(در دو نقطه)هم ساز با روند عمومی افیولیت ها فاقد کانی سازی طلا هستند. در حالیکه لیستونیتی شدن تا مرحله  تشکیل بیربیریت در افیولیت سورک پیش رفته است و کانی سازی طلا در همیافتی با فریت کرومیت مشاهده شده است. کانی سازی پیریت در بخشهای شدیدا سیلیسی شده (بیربیریت) همراه با ناهنجاری طلا- جیوه در افیولیت نائین شاخص می باشد.در سرپانتینیتهای جندق فرآیند کربنات زائی سنگهای تالک – سرپانتین کربنات با ناهنجاری ناچیز طلا را شکل داده است. افیولیت قدیمی انارک میزبان وسیع لیستونیتی شدن با مراحل مختلف تکوین کانیهای متنوع می باشد. وجود طلا علاوه بر مشاهدات میکروسکوپی توسط آنالیزهای ژئوشیمیایی نیز به اثبات رسیده است.

 

واژه های کلیدی: افیولیت، سرپانتینیت، لیستونیت، بیربیریت، طلا 

عناوین :

چکیده
Abstract
مقدمه
روش کار
بحث
1- لیستونیتهای منطقه دهشیر
 لیستونیتهای اردان- دیزان-هوشنگ آباد
2ـ لیستونیتهای سورک
3-1: لیستونیتهای نائین
4-1: لیستونیتهای جندق
2ـ لیستونیت زایی در منطقه عمومی انارک     
نتیجه‌گیری
منابع

دانلود کانی سازی طلا در لیستونیتهای ایران مرکزی

دانلود پاورپوینت بررسی ملاتهای سیمانی

پاورپوینت بررسی ملاتهای سیمانی

پاورپوینت ملاتهای سیمانی در 13 اسلاید زیبا و قابل ویرایش با فرمت pptx

دانلود پاورپوینت بررسی ملاتهای سیمانی

دانلود پاورپوینت ملاتهای سیمانی
پاورپوینت ملاتهای سیمانی
ملاتهای سیمانی
پروژه ملاتهای سیمانی
تحقیق درمورد ملاتهای سیمانی
پروژه دانشجویی درمورد ملاتهای سیمانی
پاورپوینت بررسی ملاتهای سیمانی
پروژه دانشجویی
دانلود پاورپوینت
دانلود مقاله
دانلود پژوهش
دانلود تحقیق
دانلود پروژه
پاورپوینت	
مقاله 	
پژوهش 
تحقیق 
پروژه
پروژه
پژوهش
مقاله
دسته بندی معماری
فرمت فایل pptx
حجم فایل 330 کیلو بایت
تعداد صفحات فایل 13

پاورپوینت بررسی ملاتهای سیمانی


مقدمه

ملات مخلوطی است از یک ماده چسبنده و یک ماده پر کننده که به صورت فیزیکی و شیمیایی می گیرد و سفت و سخت می شود. ملات ها از نحوه گیرش و واکنش های شیمیایی می گیرد و سفت و سخت می شود ملات ها از نحوه گیرش و واکنش های شیمیایی به دو دسته و یا گروه ، ملات های هوایی و آبی تقسیم بندی شد.

ملات های سیمانی هستند که ماده چسباننده آن ها سیمان و ماده پرکننده آن ها مواد سنگی از جمله ماسه است. ملات سیمانی عبارتند از : ملات ماسه و سیمان با عیارهای مختلف ، ملات ماسه بادی ، ملات انواع موزاییک و ملات باتارد.


ملات ماسه سیمان

خمیری حاصل به سهولت قابل استفاده و دارای خواص و ویژگی های مرد نظر باشد. ملات ماسه و سیمان امروزه از عمده ترین ملات هایی است که در کارهای ساختمانی و بخصوص ساختن بناهای سنگی و آجری مورد استفاده قرار می گیرد.

نسبت های حجمی و تاب فشاری انواع ملات های متداول ماسه و سیمان آمده است.


سیمان مورد مصرف در ملات باید دارای خصوصیات و ویژگی های مندرج در قسمت های قبلی و ماسه مصرفی نیز دارای خصوصیات و ویژگی های مندرج در فصل دوم باشد. آب مورد استفاده در ملات های سیمانی باید تمیز و فاقد مواد زیان آور بوده و به طور کلی قابل شرب باشد.


ملات ماسه بادی و سیمان

این ملات که معمولا به نسبت 4 به 1 ساخته می شود ، بیشتر برای بندکشی و آجر چینی آجرهای نما مورد استفاده قرار می گیرد. به طور کلی در ساخت ملات های که در لبه های نازک اتصالات و بندکشی ها و سایر جاهای کم قطر به کار برده می شود ، باید از ماسه بادی ، و یا ماسه زیر دانه ای که حداکثر سایز آن 1 میلیمتر باشد استفاده شود.

دانلود پاورپوینت بررسی ملاتهای سیمانی

دانلود بررسی رابطه عزت نفس و سلامت روانی با بهزیستی روانشناختی والدین کودکان عادی و کودکان مرزی 12-7 ساله در شهرستان سراوان

بررسی رابطه عزت نفس و سلامت روانی با بهزیستی روانشناختی والدین کودکان عادی و کودکان مرزی 12-7 ساله در شهرستان سراوان

چکیده هدف پژوهش حاضر بررسی رابطه عزت نفس و سلامت روانی با بهزیستی روانشناختی والدین کودکان عادی و والدین آموزش پذیر می باشد ابزارهای این پژوهش شامل سه نوع پرسشنامه است که شامل پرسشنامه عزت نفس و پرسشنامه سلامت روانی و پرسشنامه بهزیستی روانشناختی می باشد و پرسشنامه عزت نفس شامل سه مقیاس عملکرد تحصیلی و ارزیابی اجتماعی و ارزیابی ظاهری می باش

دانلود بررسی رابطه عزت نفس و سلامت روانی با بهزیستی روانشناختی والدین کودکان عادی و کودکان مرزی 12-7 ساله در شهرستان سراوان

دانلود مقاله بررسی رابطه عزت نفس و سلامت روانی با بهزیستی روانشناختی والدین کودکان عادی و کودکان مرزی 127 ساله در شهرستان سراوان
خرید مقاله بررسی رابطه عزت نفس و سلامت روانی با بهزیستی روانشناختی والدین کودکان عادی و کودکان مرزی 127 ساله در شهرستان سراوان
اهورا فایل
فروشگاه فایل اهورا
روانشناسی کودکان
پروژه
پژوهش
مقاله
جزوه
تحقیق
دانلود
دسته بندی روان شناسی
فرمت فایل doc
حجم فایل 175 کیلو بایت
تعداد صفحات فایل 127

بررسی رابطه عزت نفس و سلامت روانی با بهزیستی روانشناختی والدین کودکان عادی و کودکان مرزی 12-7 ساله در شهرستان سراوان


 

چکیده:

     هدف پژوهش حاضر بررسی رابطه عزت نفس و سلامت روانی با بهزیستی روانشناختی والدین کودکان عادی و والدین آموزش پذیر می باشد. ابزارهای این پژوهش شامل سه نوع پرسشنامه است که شامل: پرسشنامه عزت نفس و پرسشنامه سلامت روانی و پرسشنامه بهزیستی روانشناختی می باشد و پرسشنامه عزت نفس شامل سه مقیاس عملکرد تحصیلی و ارزیابی اجتماعی و ارزیابی ظاهری می باشد و پرسشنامه سلامت روانی 7 ماده آن برای نشانه های جسمانی و 7 ماده دیگر آن علایم اضطراب و 7 ماده دیگر آن اختلال در کنش اجتماعی و 7 ماده دیگر علایم افسردگی را می سنجد.

پرسشنامه بهزیستی روانشناختی که 19 ماده آن برای رضایت از زندگی و 13 ماده آن برای معنویت و 19 ماده آن برای شادی و خوش بینی و 8 ماده آن مربوط به رشد و بالندگی و 8 ماده برای ارتباط مثبت با دیگران و 10 ماده آن برای خود مختاری می باشد. بر اساس نتایج تحقیق مشاهده شد که نمره سلامت روانی در والدین دانش آموزان مرزی بیشتر از دانش آموزان عادی است بدین معنی که والدین کودکان مرزی از سلامت روانی بیشتری برخوردارند و همچنین از لحاظ عزت نفس بین والدین دانش آموزان عادی و مرزی مشاهده نشد و مشحص شد که نمره بهزیستی روانشناختی در بین والدین دانش آموزان عادی بیشتر از والدین دانش آموزان مرزی می باشد بدین معنی بهزیستی روانشناختی بیشتری دارند.


مقدمه:

        یکی از طبیعی ترین گروههایی که می تواند نیازهای انسان را ارضا کند خانواده است. وظیفه خانواده مراقبت از فرزندان و تربیت آن ها، برقراری ارتباطات سالم اعضا با هم و کمک به، استقلال کودکان است، حتی اگر کودک کم توان ذهنی، نابینا ، یا ناشنوا  باشد. کم توان ذهنی یک وضعیت و حالت خاص ذهنی است که در اثر شرایط مختلف قبل از تولد و یا پس از تولد کودک پدید می آید.

     تولد و حضور کودکی با کم توانی ذهنی در هر خانواده ای می تواند رویدادی نامطلوب و چالش زا تلقی شود که احتمالا تنیدگی، سرخوردگی، احساس غم و نومیدی را به دنبال خواهد داشت. شواهد متعدد حاکی از آن است که والدین کودکان دارای مشکلات هوشی، به احتمال بیشتری با مشکلات اجتماعی، اقتصادی و هیجانی که غالبا ماهیت محدود کننده، مخرب و فراگیر دارند، مواجه می شوند. در چنین موقعیتی گر چه همه اعضای خانواده و کارکرد آن، آسیب می بیند فرض بر این است که مشکلات مربوط به مراقبت از فرزند مشکل دار، والدین، به ویژه مادر را در معرض خطر ابتلا به مشکلات مربوط به سلامت روانی قرار می دهد بررسیها نشان داده اند که والدین دارای فرزند کم توان ذهنی، در مقایسه باوالدین کودکان عادی، سطح سلامت عمومی  پایین تر و اضطراب بیشتر احساس شرم و خجالت بیشتر و سطح بهزیستی روانشناختی پایین تری دارند (میکائیلی ،1388).

در سالهای اخیر در کشور ایران مانند سایر کشور های جهان علاقه بخصوص مهم از طرف مقامات دولتی و هم از جانب مردم به امر بهداشت روانی نشان داده شده است و اثرات آن در بهبود و اوضاع بیمارستانهای روانی و به کاربردن روشهای صحیح در پیشگیری مشاهده می گردد. عدم سازش وجود اختلالات رفتار در جوامع انسانی بسیار مشهور و فراوان است و در هرطبقه و صنفی و در هر گروه و جمعی اشخاص نامتعادل وجود دارند...............

 

فهرست مطالب:

   

عنوان                                                                                                                                                              صفحه

فصل اول کلیات تحقیق

مقدمه......................................................................................................................................................................... 1  

بیان مسئله.................................................................................................................................................................... 4 

اهمیت و ضرورت پژوهش.......................................................................................................................................... 9

اهداف پژوهش......................................................................................................................................................... 12

تعاریف مفهومی و عملیاتی واژه ها و متغیرها............................................................................................................. 13

فصل دوم ادبیات و پیشنیه تحقیق

مبانی نظری و یافته های پژوهشی............................................................................................................................... 17

عزت نفس در قرآن مجید......................................................................................................................................... 19

عزت نفس کلی........................................................................................................................................................ 20

عزت نفس اجتماعی.................................................................................................................................................. 21

عزت نفس تحصیلی.................................................................................................................................................. 21

مولفه های عزت نفس............................................................................................................................................... 21

ماهیت عزت نفس..................................................................................................................................................... 22

نظریات مرتبط با عزت نفس...................................................................................................................................... 23

سلامت روان............................................................................................................................................................. 28

تعریف سلامت روانی................................................................................................................................................ 29

تعریف بهداشت روانی در فرهنگهای مختلف............................................................................................................ 31

اصول بهداشت روانی................................................................................................................................................ 33

خصوصیات افراد دارای سلامت روانی...................................................................................................................... 35

عوامل موثر درتامین سلامت روانی............................................................................................................................ 37

نقش خانواده درتامین سلامت روانی.......................................................................................................................... 37

نظریات مرتبط با سلامت روانی................................................................................................................................. 38

بهزیستی روانشناختی................................................................................................................................................. 44

عقب ماندگی ذهنی ................................................................................................................................................. 48

عقب ماندگی ذهنی آموزش پذیر.............................................................................................................................. 49

ویژگیهای کودک استثنایی....................................................................................................................................... 49

نیازهای والدین کودکان استثنایی............................................................................................................................... 50

احساسات والدین کودکان استثنایی........................................................................................................................... 50

پژوهشهای انجام شده در ارتباط با موضوع................................................................................................................. 62

فصل سوم فرایند پژوهش

روش پژوهش .......................................................................................................................................................... 73

جامعه آماری ........................................................................................................................................................... 73

نمونه و روش نمونه گیری......................................................................................................................................... 73

ابزار پژوهش............................................................................................................................................................. 73

پرسشنامه بهزیستی روانشناختی.................................................................................................................................. 74

پرسشنامه عزت نفس................................................................................................................................................. 75

پرسشنامه سلامت روانی............................................................................................................................................ 75

روشهای تجزیه و تحلیل داده ها................................................................................................................................. 79

فصل چهارم یافته های پژوهش

تجزیه و تحلیل داده ها.............................................................................................................................................. 81

بررسی جمعیت شناختی  آزمودنیها............................................................................................................................ 81

بررسی حجم نمونه به تفکیک محل سکونت............................................................................................................. 81

بررسی حجم نمونه به تفکیک سن............................................................................................................................. 82

بررسی حجم نمونه به تفکیک میزان تحصیلات......................................................................................................... 83

بررسی حجم نمونه به تفکیک نوع شغل.................................................................................................................... 84

بررسی حجم نمونه به تفکیک میزان درآمد............................................................................................................... 85

بررسی متغیرهای اصلی فرضیات تحقیق..................................................................................................................... 86

فرضیه اول................................................................................................................................................................ 91

فرضیه دوم................................................................................................................................................................ 92

فرضیه سوم............................................................................................................................................................... 93

فرضیه چهارم............................................................................................................................................................ 94

فرضیه  پنجم............................................................................................................................................................. 95

فرضیه ششم...............................................................................................................................................................96

فصل پنجم نتیجه گیری

خلاصه یافته های پژوهش....................................................................................................................................... 102

بحث و نتیجه گیری................................................................................................................................................ 103

محدودیت های تحقیق............................................................................................................................................ 107

پیشنهادهای تحقیق.................................................................................................................................................  108

 فهرست منابع و ماخذ............................................................................................................................................. 109

ضمائم................................................................................................................................................................... 112

 

دانلود بررسی رابطه عزت نفس و سلامت روانی با بهزیستی روانشناختی والدین کودکان عادی و کودکان مرزی 12-7 ساله در شهرستان سراوان

دانلود پاورپوینت موقعیت رستوان در مکان‌های عمومی

پاورپوینت موقعیت رستوان در مکان‌های عمومی

پاورپوینت موقعیت رستوان در مکان‌های عمومی در 23 اسلاید زیبا و قابل ویرایش با فرمت pptx

دانلود پاورپوینت موقعیت رستوان در مکان‌های عمومی

دانلود پاورپوینت موقعیت رستوان در مکان‌های عمومی
پاورپوینت موقعیت رستوان در مکان‌های عمومی
موقعیت رستوان در مکان‌های عمومی
تحقیق درمورد موقعیت رستوان در مکان‌های عمومی
موقعیت رستوان درهتل جهانگردی
موقعیت رستوان در آکادمی هنرهای زیبا
موقعیت رستوان در دانشکده هنر و معماری
موقعیت رستوان در مجتمع فرهنگی اقامتی
موقعیت رستوان در برج تجاری ـ مسکو
دسته بندی معماری
فرمت فایل pptx
حجم فایل 1894 کیلو بایت
تعداد صفحات فایل 23

پاورپوینت موقعیت رستوان در مکان‌های عمومی

 

 


1

2

4

دانلود پاورپوینت موقعیت رستوان در مکان‌های عمومی

دانلود رابطه علم اقتصاد و روان شناسی و نگرش روان شناختی به بازار سرمایه

رابطه علم اقتصاد و روان شناسی و نگرش روان شناختی به بازار سرمایه

علم اقتصاد به عنوان یکی از رشته‌های علوم انسانی که نحوه انتخاب و مبادله توسط افراد و پیامدهای اقتصادی کلان این تصمیم‌ها را در سطح جامعه مورد مطالعه قرار می‌دهد، همواره از سوی روانشناسان متهم به نادیده گرفتن شواهد و واقعیت‌ها مربوط به رفتار انسان‌ها بوده است

دانلود رابطه علم اقتصاد و روان شناسی  و  نگرش روان شناختی به بازار سرمایه

دانلود مقاله رابطه علم اقتصاد و روان شناسی  و  نگرش روان شناختی به بازار سرمایه
خرید مقاله رابطه علم اقتصاد و روان شناسی  و  نگرش روان شناختی به بازار سرمایه
دانلود رایگان مقاله رابطه علم اقتصاد و روان شناسی  و  نگرش روان شناختی به بازار سرمایه
دانلود پژوهش رابطه علم اقتصاد و روان شناسی  و  نگرش روان شناختی به بازار سرمایه
اهورا فایل
فروشگاه
دسته بندی روان شناسی
فرمت فایل doc
حجم فایل 58 کیلو بایت
تعداد صفحات فایل 23

رابطه علم اقتصاد و روان شناسی  و  نگرش روان شناختی به بازار سرمایه

 

علم اقتصاد به عنوان یکی از رشته‌های علوم انسانی که نحوه انتخاب و مبادله توسط افراد و پیامدهای اقتصادی کلان این تصمیم‌ها را در سطح جامعه مورد مطالعه قرار می‌دهد، همواره از سوی روانشناسان متهم به نادیده گرفتن شواهد و واقعیت‌ها مربوط به رفتار انسان‌ها بوده است.

علم اقتصاد با پایه‌ریزی مبانی خرد رفتاری و شکل‌دهی منظومه‌ای از نظریات براساس این فروض، مدعی سازگاری با این رشته علمی است. از آنجا که واحد تحلیل در این دو علم، فرد و رفتار او می‌باشد تعامل بین علم اقتصاد و روانشناسی می‌تواند برای نظریه‌پردازی اقتصادی مورد استفاده اقتصاددانان قرار گیرد. لذا ما در این بحث با برشمردن کاستی‌های برخی نظریات اقتصادی در مواجهه با مشاهدات واقعی و برخی پیشروی‌های نظری در راستای گفتگوی این دو علم، به ضرورت و اهمیت مطالعات میان‌رشته‌ای در این حوزه می‌پردازیم. در نهایت نیز سعمی می‌کنیم با تأکید بر طراحی دوره‌های مطالعاتی میان‌رشته‌ای، چارچوب‌هایی جهت آموزش و پژوهش مناسب در این حوزه ارائه گردد.

پیش از مطرح شدن مالیه رفتاری در مدیریت مالی و اقتصاد، رفتار سرمایه‌گذاران در بازار سرمایه بر مبنای نظریه مطلوبیت اقتصادی تفسیر می‌شد، در حالی که بررسی‌ها و پژوهش‌های متعدد علمی در زمینه رفتاری، میزان اهمیت عوامل روانشناختی را مشخص کرد. اگرچه نظریه‌های مالیه رفتاری موضوعاتی جدید هستند و پیشینه آن به یک دهه پیش بازمی‌گردد، ولی موضوع دخیل بودن ویژگی‌های روانشناختی و رفتاری افراد در تصمیم‌های خرید به دوره‌های پیش‌تر بازمی‌گردد. حال اینکه با توجه به پیشرفت‌های بازار سرمایه، باید تمامی عوامل درونی و بیرونی بصورتی ظریف و زیربینانه مورد بررسی قرار گیرند، چرا که ما با تفکرات، عقاید و ذهنیات بسیار متنوعی از افراد رو به رو هستیم که شناخت و درک غالب این ذهنیات از اهمیت بالایی برخوردار است.

افراد برای سرمایه‌گذاری پول عوامل بسیار زیادی را مورد تجزیه و تحلیل قرار می‌دهند، به عبارت دیگر سرمایه‌گذاران حتی پیش از به دست آوردن پول، راهکارهای متفاوتی را برای محل سرمایه‌گذاری پولشان در ذهن پرورش می‌دهند (جعبه سیاه خریداران) و در نهایت گزینه‌ای را انتخاب می‌کنند که با توجه به ذهنیاتشان از هر جهت به نفعشان باشد. عوامل بسیار زیادی بر قصد و تصمیم افراد به سرمایه‌گذاری در بورس اوراق بهادار تأثیرگذارند که می‌توان این عوامل را به دو دسته عوال درونی و عوامل بیرونی تقسیم‌بندی کرد. از جمله عوامل بیرونی می‌توان به شرایط اقتصادی، سیاسی، فرهنگی و مواردی مانند: میزان تبلیغات از سوی بورس، مسائل درون شرکتی و ... اشاره کرد وی از آجا که تأثیر این عوامل از سوی تحلیل‌گران بارها مورد بحث و بررسی قرار گرفته است، تأثیر عوامل درونی می‌تواند جایگاه ویژه‌ای را به خود اختصاص دهد.

بطور کلی افراد با توجه به میزان ریسک و بازده، اقدام به سرمایه‌گذاری کرده، پول خود را در محل‌هایی سرمایه‌گذاری می‌کنند بیشترین عواید را نسبت به ذهنیت خود بدست آورند.

دانلود رابطه علم اقتصاد و روان شناسی  و  نگرش روان شناختی به بازار سرمایه