تجزیه و تحلیل ارزش افزوده ، ارزش افزوده اقتصادی و ارزش افزوده بازار جهت ارزیابی عملکرد شرکتها
مفهوم ارزش مدیریت مبتنی بر ارزش به ذهن هر کسی که در سازمان است این موضوع را القاء می نماید که بیاموزد تصمیمات خود را مبتنی بر درک خویش از چگونگی کمک این تصمیمات به ارزش شرکت ، الویت بندی نماید این بدین معنی است که همه فرآیندها و نظامهای اساسی به سمت ایجاد ارزش بایستی جهت گیری شوند |
![]() |
دسته بندی | اقتصاد |
فرمت فایل | doc |
حجم فایل | 31 کیلو بایت |
تعداد صفحات فایل | 11 |
تجزیه و تحلیل ارزش افزوده ، ارزش افزوده اقتصادی و ارزش افزوده بازار جهت ارزیابی عملکرد شرکتها
مفهوم ارزش.. 2
ارزش آفرینی Value Creation. 2
ارزش افزوده Value Added. 2
روشهای محاسبۀ ارزش افزوده 2
روشهای ارزیابی و سنجش عملکرد 4
1-ارزش افزوده اقتصادی(EVA) 5
تاریخچه : 5
کاربردهای ارزش افزوده اقتصادی: 6
تاریخچه: 7
نتایج تحقیقات در بازار. 9
نتایج تحقیقات در بازار. 10
نتایج تحقیقات در بازار. 10
نتایج تحقیقات در صنعت 11