فایل ناب

سیستم همکاری در فروش فایل

فایل ناب

سیستم همکاری در فروش فایل

دانلود پرسشنامه تاثیر اتوماسیون بر نگهداری تعمیرات

پرسشنامه تاثیر اتوماسیون بر نگهداری تعمیرات

پرسشنامه تاثیر اتوماسیون بر نگهداری تعمیرات ( برگرفته شده از پایان نامه کارشناسی ارشد مدیریت بررسی تاثیر سیستمهای انفورماتیک درعملکرد شرکت تعمیرات ) فایل اصلی پرسش نامه DOC حجم فایل 290KB تعداد کل صفحات 7 صفحه

دانلود پرسشنامه تاثیر اتوماسیون بر نگهداری تعمیرات

دانلود پرسش نامه  
دانلود پرسش نامه  اتوماسیون 
دانلود پرسش نامه  نگهداری و تعمیرات
دانلود پرسش نامه  اتوماسیون نگهداری تعمیرات 
دانلود پایان نامه ارشد مدیریت 
دانلود پروژه کارشناسی ارشد مدیریت 
اتوماسیون و نگهداری تعمیرات 
نگهداری و تعمیرات
دانلود پروژه فوق لیسانس  مدیریت 
دانلود پژوهش کارشناسی ارشد مدیریت 
پژوهش و تحقیق 
پایایی و روایی
دسته بندی مدیریت
فرمت فایل doc
حجم فایل 10 کیلو بایت
تعداد صفحات فایل 7

پرسشنامه تاثیر اتوماسیون بر نگهداری تعمیرات ( برگرفته شده از پایان نامه کارشناسی ارشد مدیریت : بررسی تاثیر سیستمهای انفورماتیک درعملکرد شرکت تعمیرات )

فایل اصلی پرسش نامه   :  DOC 

حجم فایل    :  290KB 

تعداد کل صفحات :  7 صفحه

 

این پرسش نامه ازدو بخش تشکیل شده است .

بخش  اول  حاوی  6 سوال عمومی برای تعیین  وضعیت پاسخ دهندگان از جنبه های مانند  :  سن ، سابقه ، تحصیلات ، تعداد فرزندان ، موقعیت شغلی و نوع قرارداد  تشکیل شده است

بخش دوم حاوی 26 سوال تخصصی  در زمینه اتوماسیون و نقش آن بر نگهداری وتعمیرات می باشد که جواب سوالات تستی و در طیف لیکرت به شرح زیر می باشد :

1-خیلی زیاد£                  2-زیاد £      3-تا حدودی£         4-کم£        5-خیلی‌کم£

 

چکیده پایان نامه کارشناسی ارشد مدیریت : بررسی تاثیر سیستمهای انفورماتیک درعملکرد شرکت تعمیرات

«سیستم‌های انفورماتیک» و «سیستم‌های نگهداری و تعمیرات» هر دو مفاهیمی هستند مهم و اساسی که تحقیق بر روی هر یک و استفاده از ثمرات آن در پیاده سازی و تحقق کامل ان دو در مراکز صنعتی، سازمان‌ها و شرکت‌ها می‌تواند بسیار راهگشا و مفید باشد.

اگر چه هر یک از سیستم‌های فوق به تنهایی دارای اهمیت بسیار و از سوی دیگر پیچیدگی‌های خاصی نیز می‌باشند ولیکن مهم آن است که بتوان  با شناخت و احاطه کامل بر روی هر کدام بصورت جداگانه دست به ترکیب و درآمیختن این دو با هم زد. بکارگیری هماهنگ و توامان سیستمهای فو‌ق‌الذکر افزایش در کارآیی و بهره‌وری فراوانی را برای مجموعه بدنبال خواهد داشت.

در تحقیق انجام گرفته تمامی تلاش محقق بر آن است تا مفاهیم درست و کاملی از «سیستم‌های انفورماتیک» و «سیستم‌های نگهداری و تعمیرات» ارائه نموده و بدنبال آن تاثیر این دو را بر یکدیگر بیان نماید.

برای دستیابی به این هدف «شرکت تعمیرات انتقال» که وظیفه نگهداری و تعمیرات شبکه انتقال نیروی منطقه مرکزی ایران را عهده‌دار می‌باشد و «سیستم نگهداری و تعمیرات» را بعنوان مبنای اصلی کارکرد خود انتخاب نموده و سالها است که از این سیستم استفاده می‌کند. بعنوان «جامعه مورد مطالعه» این تحقیق برگزیده شده است. در ضمن با بکارگیری توامان «سیستم‌های انفورماتیک» در این شرکت فضای مناسبی برای رسیدن به هدف پژوهش بدست آمده است.

در ادامه با استفاده از روش «توصیفی ـ پیمایش» و پرسشنامه بعنوان ابزار تحقیق به آزمون سئوالات تحقیق پرداخته و نتایج حاصل از آزمون‌ها را بدست آوردیم.

سپس بررسی تاثیر ایجاد شده بصورت تفصیل بیان شده است و وجوه مختلف این تاثیر نیز در آزمونهای مختلف اندازه‌گیری شده است.

در پایان ملاحظه می‌شود که حاصل این سنجش نشانگر تاثیر مطلوب و بسزای «سیستم‌های انفورماتیک» بر روی عملکرد شرکت می‌باشد.

تاثیرگذاری بیشتر «سیستم‌های انفورماتیک» بر روی عملیات «نگهداری» نسبت به «تعمیرات» و رتبه‌بندی تاثیرات در هر بخش و بالاخره جمع‌بندی نهایی که بیانگر حاصل این پژوهش می‌باشد، در طول تحقیق به تفصیل ارائه می‌گردد.

دانلود پرسشنامه تاثیر اتوماسیون بر نگهداری تعمیرات

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.