فایل ناب

سیستم همکاری در فروش فایل

فایل ناب

سیستم همکاری در فروش فایل

دانلود روش تدریس

روش تدریس

روش‌هاى آموزش انفرادى (individual instruction) بسیارى از روانشناسان تربیتى و مربیان آموزشى اعتقاد دارند که موقعیت یادگیرى باید چنان سازمان‌دهى شود که هر شاگرد بر اساس توانایى‌هاى خود به فعالیت و یادگیرى بپردازد براى نیل به چنین هدفی، روش‌هاى آموزش انفرادی، روش‌هاى بسیار مناسبى هستند؛ زیرا در این نوع از روش‌ها، شاگردان بر حسب توانایى‌شان پیش مى‌

دانلود روش تدریس

دانلود مقاله روش تدریس
خرید مقاله روش تدریس
خرید و دانلود مقاله روش تدریس
دانلود و خرید مقاله روش تدریس
دانلود رایگان مقاله روش تدریس
دانلود رایگان تحقیق روش تدریس
اهورا فایل
فروشگاه فایل اهورا
پروژه
پژوهش
مقاله
جزوه
تحقیق
دانلود پروژه
دانلود پژوهش
دانلود مقاله
دانلود جزوه
دانلود تحقیق
دسته بندی روان شناسی
فرمت فایل doc
حجم فایل 106 کیلو بایت
تعداد صفحات فایل 77

روش تدریس

 

روشهاى آموزش انفرادى (individual instruction)

بسیارى از روانشناسان تربیتى و مربیان آموزشى اعتقاد دارند که موقعیت یادگیرى باید چنان سازمان‌دهى شود که هر شاگرد بر اساس توانایى‌هاى خود به فعالیت و یادگیرى بپردازد. براى نیل به چنین هدفی، روش‌هاى آموزش انفرادی، روش‌هاى بسیار مناسبى هستند؛ زیرا در این نوع از روش‌ها، شاگردان بر حسب توانایى‌شان پیش مى‌روند و معلم نیز وقت کمترى صرف تدریس و زمان بیشترى صرف رسیدگى به فرد فرد شاگردان مى‌کند. البته اولین و اساسى‌ترین گام در راه تحقق چنین هدفى پذیرفتن مفهوم ‌‌شاگرد محوری در طراحى و آموزش است.

در بسیارى از مواقع، دستیابى به هدف‌هاى آموزشى از طریق آموزش انفرادى بسیار آسان‌تر و امکان‌پذیرتر از روش‌هاى سنتى دیگر است، بویژه اگر روش آموزش انفرادى به طور صحیح بکار گرفته شود، روحیه استقلال‌طلبى شاگردان در اجراى طرح‌هاى کوچک و بزرگ تقویت مى‌شود. آموزش انفرادی، الزاماً به معناى آموزش یک نفر شاگرد توسط یک معلم با برنامه خاص نیست. آموزش انفرادى ممکن است به صورت گروهى نیز انجام گیرد. البته وقتى آموزش انفرادى به صورت گروهى طراحى مى‌شود، بهتر است گروهى از شاگردان که داراى ویژگى‌هاى مشترک هستند، تحت آموزش قرار گیرند. روش‌هاى آموزش انفرادى از نظر نحوه اجرا و مواد آموزشى عبارتند از:

- آموزش برنامه‌اى (PI)؛ (programmed instruction)

- آموزش به وسیلهٔ رایانه (CAI)؛ (computer assisted instruction)

- آموزش انفرادى تجویز شده (IPI)؛ (individually prescribed instruction)

- آموزش انفرادى هدایت شده (IGE)؛ (individually guided education)

تمام روش‌هاى فوق ریشه در آموزش برنامه‌ای دارند. این روش‌ها از زمانى که فن‌آورى تولید مواد آموزشى گسترش یافت، در نظام‌هاى آموزشى مطرح شدند.

هدفهاى آموزش انفرادى

همان‌گونه که روش‌هاى سخنرانى و بحث گروهى براى هدف‌هاى آموزشى خاصى مناسب هستند، در بسیارى از مواقع لازم است شاگردان به تنهایى کار کنند، اما این مواقع چه زمان‌هایى هستند؟ یا در چه مواقعى شاگرد را مى‌توان در اجراى فعالیت‌هاى آموزشى با مجموعه‌اى از مطالب چاپ شده یا آموزش برنامه‌اى تنها گذاشت؟ پاسخ به چنین سؤال‌هایى احتیاج به شناخت هدف‌هاى آموزشى و تحلیل آنها دارد، ولى اینکه آموزش انفرادى چه هدف‌هایى را دنبال مى‌کند، به شرح ذیل است:

رعایت تفاوتهاى فردى

انفرادى کردن آموزش یکى از پدیده‌هاى مهم سال‌هاى اخیر نظام‌هاى آموزشى است. بارها معلمان و مربیان آموزشى نسبت به میزان کارآیى روش‌هاى سنتى تردید کرده و عدم رضایت خود را ابراز داشته‌اند. این عدم رضایت تا حدودى ناشى از تفاوت‌هاى فردى موجود بین شاگردان بوده است. تفاوت‌هاى فردی، حداقل از دهه ۱۹۲۰، مورد توجه بسیارى از صاحب‌نظران تربیتى واقع شده است؛ زیرا در این سال‌ها بود که با اجراى آزمون‌هاى مختلف، به میزان اختلاف بهرهٔ هوشى شاگردان پى بردند. طبیعى است که تفاوت‌هاى فردى کار معلم و مربى را در روش‌هاى سنتى و معمول بسیار پیچیده و مشکل مى‌سازد. تفاوت‌هاى فردی، روش سخنرانى و حتى روش بحث گروهى را که در آن یک موضوع واحد با یک روش خاص براى همه اجرا مى‌شود، آشکارا زیر سؤال برده است.

اگر در کلاس تفاوت‌هاى فردى در نظر گرفته نشود، خستگی، انزجار و تنفر از فعالیت‌هاى آموزشى تقویت خواهد شد. راه‌حل طبیعى چنین مشکلى به کارگیرى روش‌هاى آموزش انفرادى یا طبقه‌بندى شاگردان بر اساس توانایى‌ها است. البته باید توجه داشت که تکنیک‌هاى آموزش انفرادى به صورت گروه‌بندى مى‌تواند مشکل ویژگى‌هاى ثابت شاگردان را حل کند، ولى هرگز قادر به حل مشکل ویژگى‌هاى متغیر آنان نیست؛ مثلاً چه بسا شاگردان در یک موضوع خاص، استعدادى یکسان، ولى قدرت درک و دریافت متفاوتى داشته باشند و ممکن است پاسخ به یک شاگرد، براى شاگرد دیگر حتى در یک گروه هم‌سنخ ارضا کننده نباشد.

رشد استقلال در عمل و یادگیرى

گذشته از اینکه در آموزش انفرادی، شاگردان مى‌توانند با توجه به استعداد خود به هدف‌هاى آموزشى دست یابند، روش آموختن مستقل را نیز یاد مى‌گیرند؛ یعنى در روش آموزش انفرادی، شاگردان یاد مى‌گیرند که چگونه یاد بگیرند و این خود یکى از هدف‌هاى مهم آموزشى است؛ زیرا شاگردان باید قادر باشند پس از ترک مدرسه یادگیرى را ادامه دهند.

عادت به مطالعه

معمولاً معلمان و شاگردان انتظار دارند که قوتى در مدرسه یا منزل به تنهایى کار مى‌کنند، بیشتر یاد بگیرند. این هدف معمولاً از طریق آموزش انفرادى تحقق مى‌یابد و شاگردان با این روش معلومات زیادترى کسب مى‌کنند. کسب معلومات بیشتر رضایت از فعالیت‌هاى آموزشى را فراهم مى‌کند و بر اثر ادامه فعالیت، شاگرد به مطالعه عادت مى‌کند و استمرار این عمل، عادت به مطالعه را در او تقویت خواهد کرد.

 

دانلود روش تدریس

دانلود پاورپوینت بررسی مدیریت ژاپنی،آمریکایی ،کایزن و ...

پاورپوینت بررسی مدیریت ژاپنی،آمریکایی ،کایزن و ...

پاورپوینت بررسی مدیریت ژاپنی،آمریکایی ،کایزن و در 22 اسلاید زیبا و قابل ویرایش با فرمت pptx

دانلود پاورپوینت بررسی مدیریت ژاپنی،آمریکایی ،کایزن و ...

دانلود پاورپوینت مقایسه مدیریت ژاپنی
پاورپوینت مقایسه مدیریت ژاپنی
مقایسه مدیریت ژاپنی
مدیریت ژاپنی
پاورپوینت مدیریت ژاپنی
پاورپوینت مدیریت
مدیریت
تعریف مدیریت
ویژگی های مدیریت ژاپنی
معایب مدیریت ژاپنی
کایزن چیست؟
مدیریت و کایزن
پروژه
پژوهش
مقاله
جزوه
تحقیق
دانلود پروژه
دانلود پژوهش
دانلود مقاله
دانلود جزوه
دانلود تحقیق
دسته بندی مدیریت
فرمت فایل pptx
حجم فایل 834 کیلو بایت
تعداد صفحات فایل 22

پاورپوینت بررسی مدیریت ژاپنی،آمریکایی ،کایزن و ...


مقدمه

•در روم باید مانند رومیان رفتار کرد. ملتها و کشورها متفاوتند و فرهنگها و آداب رسوم خود را دارند  مدیران باید این تفاوتها را درک  کرده مطابق آن رفتار خاصی از خود نشان دهند . مدیران آگاه خوب میدانند که شیوه مدیریتی بهتر در هر کشور و هر منطقه ای بستگی به فرهنگ آن کشور دارد حتی افراد داخل یک منطقه نیز ممکن است اعم از زنان و مردان دارای فرهنگ ها علایق خاصی باشند. مدیریت موثر بخوبی این تفاوتها را درک کرده و اداره میکند. •

تعریف مدیریت

•برای مدیریت تعاریف گوناگونی شده است. اما جامع ترین تعریفی که از آن میتوان کرد مدیریت یعنی بکارگیری موثر و کارآمد منابع مادی و انسانی بر مبنای یک نظام ارزشی پذیرفته شده که از طریق برنامه ریزی سازماندهی بسیج منابع هدایت و کنترل عملیات برای دستیابی به اهداف تعیین شده صورت میگیرد.  مدیریت یعنی انجام کار بوسیله دیگران . آن بخش از مدیریت که با آموختن فرا گرفته میشود علم مدیریت (دانش آشکار) و آن بخش از مدیریت که در شرایط گوناگون و از طریق کسب تجربه حاصل میشود هنر مدیریت (دانش ضمنی) است. •

تعریف نظریه A

•نوع مدیریت آمریکایی است که بیشتر ویژگیهای بوروکراسی را دارد که در آن برنامه ریزی سوگیری کوتاه مدت دارد تصمیم گیری و مسئولیت فردی و روند تصمیم گیری تند ولی بکازگیری آن کند است ساختار سازمان رسمی و دیوانسالاری است. •

 تعریف نظریه J

•نوع مدیریت ژاپنی است که بیشتر ویژگیهای سازمان ادهوکراسی را داراست نظریه J را میتوان نقطه مقابل نظریه A دانست برنامه ریزی بیشتر بلند مدت تصمیم گیری و مسئولیت گروهی روند تصمیم گیری کند ولی اجرای آن به سرعت انجام می شود. •

تعریف نظریه Z

• نوع مدیریتی که برگرفته از مدیریت ژاپنی است اما با فرهنگ آمریکایی تطبیق پیدا کرده است که بیشتر ویژگیهای مدیریت ژاپنی را دارد چون بعضی ویژگیهای مدیریت ژاپنی مانند تبعیض علیه زنان در فرهنگ آمریکا جایی ندارد . بنیانگذار نظریه Z ویلیام اوچی است.

ویژگی های مدیریت ژاپنی

• یک کارگر ژاپنی در پاسخ " چه انگیزه ای باعث شده است که وی سالانه حدود هفتاد پیشنهاد فنی به کارخانه بدهد ؟ " جواب داد : این کار به من این احساس را می دهد که شخص مفیدی هستم ، نه موجودی که جز انجام یک سلسله کارهای عادی روزمره فایده دیگری ندارد.

بطور کلی میتوان ویژگیهای مدیریت ژاپنی را به این صورت بیان کرد

1) استخدام مادام العمر

2) نظام رینگی :"رین" یعنی پیشنهاد دادن به بالا دست وجلب نظر وی و "گی" یعنی اندیشه کردن و تصمیم گرفتن.

3) ترفیع و پیشرفت بطئی وکند

4) ارزیابی جمعی و ضمنی دراز مدت و مقطعی و غیر رسمی است

 5) توجه به تمام جنبه های زندگی کارکنان

 6)مدیریت در محل: ینعی رابطه عاطفی کارمندان و مدیران ژاپنی بقدری قوی است که هیچ مدیری پشت در های بسته نمیماند بلکه همراه کارکنان در قسمت های مختلف کارخانه به مدیریت میپردازد.

 7) برنامه ریزی سوگیری بلند مدت دارد.

 8) تصمیم گیری بصورت گروهی و از راه همگرایی انجام می شود.

9) مسئولیت و پاسخ گویی گروهی است.

10)روند تصمیم گیری کند اما اجرای آن تند است.

11)ساختار سازمانی غیر رسمی است

12)جابجایی افراد بین سازمان ها سخت است.

13)وفاداری به شرکت در حد بالایی است

14)آموزش کارکنان یک سرمایه گذاری بلند مدت محسوب میشود.

15)مدیریت مشارکتی است و ارتباط از پایین به بالاست

16)نظاررت بر کارکرد گروه متمرکز است نه بر عملکرد فرد

17)امنیت شغلی بالاست

18)ملاک ارشدیت خدمت بالاست

19)مدیریت در محل

دانلود پاورپوینت بررسی مدیریت ژاپنی،آمریکایی ،کایزن و ...

دانلود پاورپوینت مقدمه ای بر ساختار حافظه فلش

پاورپوینت مقدمه ای بر ساختار حافظه فلش

پاورپوینت مقدمه ای بر ساختار حافظه فلش در 32 اسلاید زیبا و قابل ویرایش با فرمت pptx

دانلود پاورپوینت مقدمه ای بر ساختار حافظه فلش

دانلود پاورپوینت مقدمه ای بر ساختار حافظه فلش
پاورپوینت مقدمه ای بر ساختار حافظه فلش
مقدمه ای بر ساختار حافظه فلش
ساختار حافظه فلش
حافظه فلش
فلش
پاورپوینت ساختار حافظه فلش
دانلود پاورپوینت حافظه فلش
حافظه ی فلش چیست ؟
انواع حافظه
انواع حافظه ی فلش
پروژه
پژوهش
مقاله
جزوه
تحقیق
دانلود پروژه
دانلود پژوهش
دانلود مقاله
دانلود جزوه
د
دسته بندی کامپیوتر
فرمت فایل pptx
حجم فایل 293 کیلو بایت
تعداد صفحات فایل 32

پاورپوینت مقدمه ای بر ساختار حافظه فلش


حافظه ی فلش چیست ؟

سیستم های کامپیوتری ، از تجهیزات ساده تا شبکه های پیچیده ، شامل اجزای گوناگون و متنوعی می باشند : پردازنده ها ، نمایشگرها ، نرم افزارها ، درایورها ، صفحه کلیدها ، موشواره ها ، مدارات فیبر چاپی ، سوئیچ ها ، مودم ها ، و البته حافـظه ها تنها چند مورد از آن هاهستند .

اما به راستی حافظه و به ویژه حافظه ی فلش چیست ؟

  به طور کلی حافظه عبارتسـت از قابلیت نگهداری اطلاعات دیجیتال تحت شرایط معین .


حافظه ی فـلش در واقع نوع تکامل یافته ای از حافظه ی EEPROM بوده و یک حافظه آرایه مانند محسوب می شـود . آدرس دهی در این گونه ازحافظه به جای بایت در سطح بلاکی انجام می شود ، از این رو عمل نوشتـن اطلاعات در آن بسیار سریع تر از حافظه ی EEPROM انجام می گیرد . حافظه ی فلش از ترانزیستور های با گیت های شناور به منظور ذخیره سازی اطلاعات استفاده می کنـد که اگر به طور دقیق کنترل شود ، می توان در هر ترانزیستور 2 بیت داده را ذخیره نمود . حافظه های فلش استاندارد از هر ترانزیستور تنها برای نگهداری یک بیت بهره می برند، اما چگالی داده در آن ها نسبت به حافظه های حساس تر که در هر ترانزیستور 2 بیت را ذخیره می کنند ، نصف می باشد .

انواع حافظه ی فلش :

حافظه ی های فلش به نوبه ی خود به انواع مختلفی تقسیم می شونـد ، ایـن دسته بندی بر اساس فناوری بکار رفته در ساخـت آن ها و درواقع وابسته به نوع گیت های سخت افزاری است که در هر دسته برای ذخیره سازی اطلاعات از آن استفاده می شـود .  ضمن اینکه نحوه ی خواندن و نوشتن اطلاعات در هر گونه متفاوت است . از مهمترین این فناوری ها می توان به فناوری های NOR , DINOR , T-Ploy , AND و NAND اشاره نمود که هر یک از آن ها به وسیله ی یک یا چند کمپانی عمده توسعه یافته اند . نمودار شماره 2 و جدول شماره 2 اطلاعات بیشتری را در این باره ارائه می دهند :

معماری NAND و NOR در ساختار حافظه های فلش :

همانطور که اشاره شد ، حافظه های فلش با معماری مبتنی بر NAND و NOR از متداول ترین انواع حافظه های فلش هستند و کاربرد آن ها در سطح وسیعی در زندگی روزمره قابل مشاهـده است ؛ شکل شماره 2 گوشه ای از کاربـردهای عمده ی این حافظه ها را نمایـش می دهد . همانطور که در این شکل دیده می شود ، حافظه های با فناوری NOR از نظر کاربرد سطح وسیع تری را پوشش می دهند ، لذا ما در اینجا ابتدا ساختار داخلی یک حافظه ی فلش با فناوری NOR را اجمالاً بررسی نموده و به دلیل شباهت منطقی که میان این ساختار با ساختارحافظه های NAND وجود دارد ، از بررسی ساختمان داخلی حافظه های فلش با فناوری NAND خودداری کرده و تنها مقایسه ای بین این دو نوع حافظه انجام خواهیم داد


هردوی حافظه های EPROM و FLASH از دو لایه ی پلی سیلیکن استفاده می کنند ، اولین لایه به وسیله ی یک لایه ی عایق از گیت کنترل جدا شده است ، و گیت کنترل نیز خود با یک لایه ی نازک از جنس اکسید از لایه ی زیرین تمیز داده شده است . این جداسازی به اولین لایه ی پلی سیلیکن (گیت شناور) این اجازه را می دهد تا بتواند شارژ الکتریکی را نگهداری کند . دومین لایه ی پلی سیلیکن با خط  کلمه (wordline) مرتبط بوده و به عنوان یک گیت کنترلی عمل می کند . به هر حال تفاوت های اساسی میان یک سلول حافظه ی فلش با یک سلول EPROM برای پاک کردن الکتریکی اطلاعات وجود دارد . حافظه های فلش یک لایه ی اکسیدی نازک تر ( تقریباً با ضخامت 100 آنگستروم ) و Source ضخیم تر دارند تا بتوانند سرعت عملیات پاک شدن را افزایش دهند .

دانلود پاورپوینت مقدمه ای بر ساختار حافظه فلش

دانلود پاورپوینت مقدمه و کاربردهای بیوتکنولوژی

پاورپوینت مقدمه و کاربردهای بیوتکنولوژی

پاورپوینت مقدمه و کاربردهای بیوتکنولوژی در 45 اسلاید زیبا و قابل ویرایش با فرمت pptx

دانلود پاورپوینت مقدمه و کاربردهای بیوتکنولوژی

دانلود پاورپوینت مقدمه و کاربردهای بیوتکنولوژی
پاورپوینت مقدمه و کاربردهای بیوتکنولوژی
مقدمه و کاربردهای بیوتکنولوژی
کاربردهای بیوتکنولوژی
بیوتکنولوژی
دانلود پاورپوینت بیوتکنولوژی
پاورپوینت کاربردهای بیوتکنولوژی
تحقیق درمورد مقدمه و کاربردهای بیوتکنولوژی
تاریخچه بیوتکنولوژی
پروژه
پژوهش
مقاله
جزوه
تحقیق
دانلود پروژه
دانلود پژوهش
دان
دسته بندی پزشکی
فرمت فایل pptx
حجم فایل 3422 کیلو بایت
تعداد صفحات فایل 45

پاورپوینت مقدمه و کاربردهای بیوتکنولوژی



Biotechnology

•:Bio   مربوط به زیست و موجودات زنده •‏‏Technology  : فن آوری •Biotechnology  : زیست فن آوری، فن آوری زیستی •تعریف: بهره برداری تجاری از ارگانیسمها یا اجزای آنها مانند آنزیمها


تاریخچه

•تولید ماست، پنیر، سرکه و مشروبات الکلی از 8000 سال پیش تاکنون •امکان بهبود طعم، قوام و کیفیت نگهداری مواد غذایی در اثر فعالیت میکروارگانیسمها •اولین ماده شیمیایی تولید شده بکمک بیوتکنولوژی: اتانول •تبدیل گلوکز به گلیسرول (بجای الکل) توسط مخمر آبجو بوسیله آلمانها در آغاز جنگ جهانی اول (1918-1914) •تولید استون- بوتانول از قندها توسط Clostridium      acetobutylicum بوسیله انگلیسیها در جنگ جهانی اول •تولید اسید سیتریک از قندها توسط Aspergillus niger  در سال 1923

•کشف پنی سیلین حاصل ازPenicillium notatum  و تخلیص آن در سال 1940 •غربالگری پنی سیلیومها برای یافتن گونه های مولد مقدار بیشتری پنی سیلین ویافتنchrysogenum  Penicillium •ایجاد موتاسیون دراین سویه بوسیله نیتروژن موستارد، UV و X-ray •غربالگری متناوب موتانتهای مولد پنی سیلین بیشتر و موتاسیون مجدد •کشف استرپتومایسین حاصل از Streptomyces griseus در سال 1944 •Ü متداول شدن غربالگری گونه های جداشده از محیط بخصوص غربالگری از بین اکتینومیستها (مولد 90% از آنتی بیوتیکهای فعلی)

•تولید پروتئین تک یاخته (SCP) در دهه 1960 •کشت مقیاس وسیع سلولهای حیوانی در دهه 1960برای تولید واکسنهای ویروسی •تولید سلولهای Hybridoma از ادغام سلولهای myeloma و رده خاصی از لنفوسیتهای طحال برای تولید Monoclonal Antibodies در دهه 1980 •کشت سلولهای گیاهی برای تولید مواد شیمیایی کشاورزی، دارویی، طعم دهنده و رنگی •بیوتکنولوژی مدرن: انقلاب حاصل از تکنولوژی DNA نوترکیب در دهه 1980 و امکان تولید پروتئینهای درمانی از میکروارگانیسمها، سلولهای گیاهی و حیوانی •

کاربردهای کلی بیوتکنولوژی

• داروسازی و پزشکی

• صنایع (غذایی، شوینده، چرمسازی و نظامی )

• کشاورزی

• دامپروری

• حفاظت محیط زیست

کاربردهای بیوتکنولوژیک میکروارگانیسمها

1- تولید سلولهای کامل یا توده زیستی (Biomass):

  مواد تلقیحی (Inoculants):

  حشره کشهای میکربی: Bacillus thuringiensis

  کشتهای آغازکننده (Starter Cultures) برای تهیه لبنیات: Lactobacillus sp., Streptococcus cremoris

  پروتئین تک یاخته (SCP): Probiotics

  واکسنهای باکتریایی

2- تولید ترکیبات با وزن مولکولی پایین:

  متابولیتهای اولیه

  محصولات نهایی متابولیک: اتانول، استون، بوتانول، اسید لاکتیک

   متابولیتهای اولیه اساسی: اسیدهای آمینه، ویتامینها، نوکلئوزیدها 

   متابولیتهای ثانویه: آنتی بیوتیکها، مایکوتوکسینها، پیگمانها

3- تولید ترکیبات با وزن مولکولی بالا:

  پلی ساکاریدها

  لیپیدها

  پروتئینها (آنزیمها ، داروها ، فراورده های بیولوژیک)

4- فرایندهای وابسته به متابولیسم میکروارگانیسمها:

  تغییروتبدیلات بیولوژیک (Biotransformations): استروئیدها، اسیدهای آمینه، سوربوز

  تجزیه/ اکسیداسیون فاضلابها و مواید زاید سمی

  استخراج مواد معدنی


تولید Biomass، مواد تلقیحی (Inoculants)

•تولید مخمر نان و آبجو ((Saccharomyces cerevisiae بعنوان مایه تخمیر  تهیه نان، شیرینی و مشروبات الکلی •تولید ریزوبیومهای همزیست برای گره سازی و تثبیت N دردانه های حبوبات و افزودن به خاک مناطق فاقد آنها مانند استرالیا •تولید هاگهای  Penicillium roquefortii و گونه های مربوطه بعنوان مایه برای پنیرهای دارای رگه های آبی جهت ایجاد قوام وطعم ویژه •تولید Psedomonas syringae برای کاتالیزتشکیل هستک یخ و تشکیل  برف مصنوعی در پیستهای اسکی •و یا جلوگیری از آسیب یخ به محصولات کشاورزی با استفاده از گونه های جهش یافته فاقد توانایی هسته زایی یخ •

دانلود پاورپوینت مقدمه و کاربردهای بیوتکنولوژی

دانلود سنگهای ساختمانی (مرمریت و گرانیت)

سنگهای ساختمانی (مرمریت و گرانیت)

این محصول در قالب فایل word و در 64 صفحه تهیه و تنظیم شده است

دانلود سنگهای ساختمانی (مرمریت و گرانیت)

پروژه
پژوهش
مقاله 
تحقیق
جزوه
دانلود پروژه
دانلود پژوهش
دانلود مقاله 
دانلود تحقیق
دانلود جزوه
دسته بندی زمین شناسی و نفت
فرمت فایل doc
حجم فایل 5812 کیلو بایت
تعداد صفحات فایل 64

سنگهای ساختمانی (مرمریت و گرانیت)

 

توجه :

شما می توانید با خرید این محصول فایل " قلق های پایان نامه نویسی (از عنوان تا دفاع)" را به عنوان هدیه دریافت نمایید.

 

فهرست

 

عنوان

صفحه

بخش اول مرمریت

1

مقدمه

2

فصل اول: مشخصات معدن (شامل مشخصات: جغرافیایی – بهره بردار و تاریخچه معدن)

5

فصل دوم: زمین شناسی و مختصات کانسار و مادة معدنی و طرحهای اکتشافی

8

فصل سوم: مشخصات استخراجی معدن

13

فصل چهارم: حفاری و آتشباری

15

فصل پنجم: کارهای جانبی شامل (نگهداری – بارگیری و حمل و نقل – تهویه و آبکشی)

17

فصل ششم: ایمنی در معدنی

22

فصل هفتم: خدمات فنی و تأسیسات معدن

26

فصل هشتم: مدیریت و اقتصاد معدن

32

فصل نهم: نتایج و پیشنهادات - گزارشات و مراجع

34

بخش دوم: گرانیت

40

فصل دهم: مشخصات معدن (شامل مشخصات: جغرافیایی – بهره بردار و تاریخچة معدن)

41

فصل یازدهم: زمین شناسی و مختصات کانسار و مادة معدنی و طرحهای اکتشافی

43

فصل دوازدهم: مشخصات استخراجی معدن و حفاری و آتشباری

46

فصل سیزدهم: کارهای جانبی شامل (نگهداری – بارگیری و حمل و نقل – تهویه و آبکشی)

48

فصل چهاردهم: ایمنی در معدن و خدمات فنی و تأسیسات معدن

52

فصل پانزدهم: مدیریت و اقتصاد معدن

56

فصل شانزدهم: نتایج و پیشنهادات

58

دانلود سنگهای ساختمانی (مرمریت و گرانیت)